tisdag 15 april 2008

En sista kommentar

Svar på kommentarerna i föregående inlägg:

För det första, efter allt det jag har gått igenom så har jag ingen sympati för en kille som är otrogen. Det är något av det värsta man kan göra och det sårar otroligt mycket. Jag personligen har kunnat komma över detta för att det var en engångsgrej och för att vi har jobbat oss igenom det.
Att vara den andra kvinnan, jag skulle aldrig klara av det, det skulle äta upp mig innifrån om jag medvetet lät en kille utsätta någon för det som min pojkvän utsatte mig. Och, efter att ha varit otrogen med dig så länge, om ni sen blir tillsammans och allt bir som du vill, hur lång tid tror du det tar innan han är otrogen mot dig? Nä, jag skulle aldrig ta det så långt och jag tror att du skulle må bättre med någon annan.

Med det så slutar jag officiellt att blogga här, tack för allt stöd och alla kommentarer :)

Inga kommentarer: